כתבת אינטרנט בעכבר העיר / 26.8.12

תביעה נגד איתי תורג'מן: הפלה ולעג לאתיופיםיום ראשון 26 באוגוסט 2012 10:41 מאת: עכבר העיר

צעיר אתיופי בן 29 הגיש נגד השחקן תביעה בגין אפליה ולשון הרע, על כך שלא הורשה להיכנס למועדון שתורג'מן היה אחד מבעליו. עוד נטען כתב התביעה כי תורג'מן לעג לאתיופים בהישרדות VIP .
השורדים יבואו להגן על תורג'י?

צעיר אתיופי שלא הורשה להיכנס למועדון דיזינגוף, שאיתי תורג'מן היה אחד מבעליו, תובע את השחקן בסכום של 135 אלף שקלים בגין אפליה והוצאת לשון הרע. עורכי דינו של של ג'רמי ארטיה, בן 29 שהתגייס לא מזמן לשורותיה של המשטרה, פנו בימים האחרונים לבית השלום בפתח תקווה בדרישה לזמן את כוכבי הישרדות VIP כדי להעיד נגד חברם לאי.
בתביעה שהגיש עו"ד עופר רון בשמו של ארטיה נטען כי הוא לא הורשה להיכנס למועדון ממניעים גזעניים בניגוד לחבר לא אתיופי שהתלווה אליו ונכנס ללא בעיה למועדון. המקרה תועד במצלמות האבטחה במקום ושודר בחדשות 10.  עוד נטען בכתב התביעה כי לאחר שידור הכתבה תורג'מן וחבריו לבעלות במועדון לא התנצלו על המקרה. יתרה מכך, טוען ארטיה, השחקן "הוסיף חטא על פשע וביצע חיקויים נלעגים של בני העדה האתיופית במהלך התוכנית 'הישרדות' בשעות של צפיית שיא", נכתב בכתב התביעה.
"הוסיף חטא על פשע". תורג'י ואושרי מחקים אתיופים בהישרדות:
כמו כן נטען כי בקטעים מצונזרים שלא שודרו בתוכנית, הביע תורג'מן דעות גזעניות כלפי שחורי עור באוזני חלק מחבריו לתוכנית, לפי כתב התביעה "באופן המבהיר במפורש את דעותיו הגזעניות ומבהיר כי ההתנהלות המפלה של המועדון בבעלותו הנה המשך ושיקוף דיעותיו הגזעניות".
נוסף לפיצוי, דורש ארטיה כי תורג'מן יפרסם הודעת התנצלות על דבריו ועל המקרה
כתבה מתוך עכבר העיר

תגיות: איתי תורג'מן, ג'רמי ארטיה, עו"ד עופר רון, עו"ד מוטי קראוס, הפליה אסורה, מועדון דיזינגוף, תשע בכיכר בע"מ, מרדכי עידן, אורן ישולה, ג'רי גוזלן, עדי וכלר, סלקציה, סלקטורית, גלי צה"ל, יומן הבוקר, גולן יוחפז, 26.8.2012, הישרדות, ערוץ 10, בוקי נאה, גיא פינס, אין כניסה לאתיופים, עכבר העיר