כתבה באתר MAKO - 26.8.12 / כוכבי הישרדות עשויים להעיד נגד תורג'י בבית המשפט

כוכבי הישרדות עשויים להעיד נגד תורג'י בבית המשפט / ספי קצב | mako | פורסם 26/08/12 09:21

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגשה תביעה בסעיפים של אפליה ולשון הרע נגד כוכב "הישרדות VIP" איתי תורג'מן. לטענת התובעים, בנוסף לחיקויי בני העדה האתיופית של תורג'מן ששודרו בתכנית, השמיע השחקן עוד הערות פוגעניות נגד העדה שנשארו על רצפת חדר העריכה

עורכי דינו של ג'רמי אטיה, צעיר אתיופי בן 29, פנו בימים האחרונים לבית משפט השלום בפתח תקווה בדרישה לזמן את כוכבי "הישרדות VIP" להעיד נגד חברם לאי, איתי תורג'מן, במשפט שמתנהל בימים אלה נגד השחקן.
בגלי צה"ל דווח הבוקר כי במסגרת תביעה שהגיש אטיה נגד בעלי מועדון "דיזינגוף" בתל אביב (בו היה תורג'י שותף בעבר) על כך שלא הורשה להיכנס למקום מטעמים גזעניים, טוען אטיה כי החיקויים של בני העדה האתיופית שביצע תורג'מן במהלך התכנית מוכיחים את טענותיו כי הגזענות טבועה עמוק בשחקן.

אטיה טוען בכתב התביעה כי הגיע לידיו מידע כי בנוסף לחיקויים שראו הצופים על המסך, תורג'מן ביצע חיקויים פוגעניים נוספים נגד העדה האתיופית, שנשארו על רצפת חדר העריכה. לפיכך, עורכי דינו של אטיה מבקשים מבית המשפט להורות לערוץ 10 להעביר אליהם את כל החומרים שלא נכנסו לתכנית, ולזמן את חבריו של תורג'י מ"הישרדות" למתן עדות.
אטיה, שעלה בחודשים האחרונים לכותרות כאשר לכד שני חשודים ברצח של בעל חנות בנתניה, מנהל כבר זמן רב מאבק נגד תורג'מן והמועדון שהיה בבעלותו. גרעין התביעה הוא על כך שאטיה לא הורשה להיכנס למועדון בליל ה-14 בינואר, לאחר שאת חברו הצבר הכניסו ללא כל בעיה בכתב התביעה דורש אטיה פיצוי כספי של כ-140 אלף שקלים בסעיפים של אפליה ולשון הרע וכן מודעת התנצלות של תורג'מן בעיתונים הגדולים.


תגיות: איתי תורג'מן, ג'רמי ארטיה, עו"ד עופר רון, עו"ד מוטי קראוס, הפליה אסורה, מועדון דיזינגוף, תשע בכיכר בע"מ, מרדכי עידן, אורן ישולה, ג'רי גוזלן, עדי וכלר, סלקציה, סלקטורית, גלי צה"ל, יומן הבוקר, גולן יוחפז, 26.8.2012, הישרדות, ערוץ 10, בוקי נאה, גיא פינס, אין כניסה לאתיופים, ספי קצב, MAKO